Vesti Vesti

Kampanja REF za mlade romske tekstopisce

Pod sloganom „Znanje je moć“ danas je počela dvomesečna kampanja Fonda za obrazovanje Roma (REF) čiji je cilj da nađe najbolje mlade romske tekstopisce na temu obrazovanja.

Takmičenje Roma do 20 godina traje do kraja novembra, kada će žiri REF-a izabrati najboljeg mladog tekstopisca, rečeno je na konferenciji za novinare u Osnovnoj školi „Branko Pešić“.
Premijerno je prikazan spot „Znanje je moć“, čija poruka treba da inspiriše mlade Rome da se školuju jer je obrazovanje ključ uspeha.

Spot je sniman u dve stručne škole u Beogradu, a napisan je i izveden pod mentorstvom Danijela Rašitovića.
„U okviru pripreme za snimanje video spota od marta do maja organizovali smo 12 radionica, koje su uključivale časove repovanja, pevanja, glume i plesa. Kao rezultat vrednog i predanog rada nastao je ovaj video“, rekao je Rašitović.

Manje od 20 odsto Roma u Srbiji završi srednju školu.

link

Related Posts

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.