Drugi pišu

Grad Niš otvorio Kancelariju za brze odgovore

U zgradi Narodnog univerziteta na Trgu kralja Milana br. 8 otvorena je Kancelarija za brze odgovore. Građani će lično, telefonom ili mejlom prijavljivati probleme za čije rešavanje smatraju da je nadležna gradska uprava, javno komunalna preduzeća ili ustanove, i u najkraćem mogućem roku dobiju kompetentne odgovore nadležnih službi. Takođe moći će i da zatraže sve informacije vezane za funkcionisanje grada.

Gradonačelnica Niša Dragana Sotirovski koja je prisustvovala otvaranju poručila je da će javno komunalna preduzeća delegirati po jednog svog zaposlenog koji će biti zadužen za komunikaciju sa Kancelarijom kako bi građani tražene odgovore dobili što pre.

Milena Gocić iz Kancelarije za brze odgovore obavestila je gradonačelnicu da sistem radi dobro i da su građani već prvog dana počeli da šalju pitanja.

VD direktor Parking servisa Niš Dejan Dimitrijević smatra da je ovakva Kancelarija potrebna građanima koji često ne znaju, niti treba da znaju, koja je služba nadležna za rešavanje njihovih problema.

VD direktor JKP Mediana Ivan Mihajlović rekao je da će nova Kancelarija doprineti još boljoj komunikaciji između gradskih javnih službi i Nišlija od kojih očekuje i povratne informacije o radu ovog javnog preduzeća.

Predsednik Gradske opštine Palilula Bratislav Vučković kaže da će Kancelarija doprineti bržem rešavanju problema građana koji više neće morati da gube vreme tražeći šalter na koji treba da se obrate.

Nišlije koje žele da se informišu lično mogu da dođu u kancelariju radnim danima od 7.30 do 19.30 sati, a komunikacija je moguća i telefonom na brojeve 018 4555000, 018 4555001 i 018 4555002 kao i mejlom brzi.odgovori@gu.ni.rs.

Related Posts

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *