„Društvo, ko vozi kući?“ – odgovorno na teritoriji cele Srbije
Beograd, 04. avgust 2016. – Akcija „Društvo, ko vozi kući?“, koju kompanija HEINEKEN Srbija već četvrtu godinu organizuje u okviru Belgrade Beer Fest-a, proširena je na teritoriju cele Srbije. Ove godine akciji se priključila i Agencija za bezbednost saobraćaja sa ciljem povećanja bezbednosti posetilaca, kako bi uživali odgovorno i bezbedno se vratili kući. Odgovorna konzumacija biće promovisana i u okviru Safe Zone, na samom festivalu, gde će posetioci imati priliku da se zabave zanimjivim edukativnim igrama i dobiju poklone iznenađenja. Prvi put ove godine, pored besplatnog prevoza do četiri ključne tačke u Beogradu, obezbeđeni su bezbedni dolazak i povratak i za posetioce iz Novog Sada, Niša i Kragujevca.
Pored kompanije HEINEKEN Srbija i Agencije za bezbednost saobraćaja, organizator akcije je i Belgrade Beer Fest, dok se besplatan prevoz realizuje u saradnji sa Gradskim saobraćajnim preduzećem Beograd (GSP) i Poslovnim udruženjem drumskog saobraćaja „Srbijatransport“.
Besplatan prevoz u Beogradu obavlja se do četiri ključne tačke, kao i prethodnih godina: glavna Železnička stanica – Sajam – Banovo brdo, Trg Republike, kružna tura oko Novog Beograda i linija do Zemunskog keja. Autobusi kreću svakih pola sata na jasno obeleženim stanicama kod Ušća i voze sve vreme trajanja festivala. Za besplatan prevoz u Beogradu nisu potrebne prijave.
Prijave za besplatan prevoz od i do Novog Sada, Niša i Kragujevca moguće su putem e-mail adrese belgradebeerfest@gmail.com uz puno ime i prezime, grad od ili do kojeg se putuje i broj telefona. Prijave traju do 13. avgusta 2016. godine do 12.00 časova. Potrebno je prijaviti se odvojeno za dolazak i za odlazak sa festivala, a broj mesta je ograničen. Više infromacija o uslovima prijave, kao i red vožnje za svaki od gradova, potražite na http://www.belgradebeerfest.com/social_campaigns.
U okviru Safe Zone posetioce očekuju zabavno-edukativne aktivacije kao što su naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, privremene tetovaže, kviz i drugo. Svaki posetilac Safe Zone dobiće i poklon iznenađenja.
Uživajte odgovorno i vratite se kući bezbedno i sigurno!
* * *
Kontakt za medije: Anja Zelić, 063/315209
Nataša Tusić, 063/8716610
HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken® brendom, čine snažan portfolio kompanije. Posvećeni smo inovacijama, dugoročnim investicijama u naše brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima. Kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja i pruža dodatnu vrednost za sve naše stejkholdere. HEINEKEN ima stabilnu i dobro izbalansiranu geografsku
rasprostranjenost i zauzima liderske pozicije, kako na razvijenim tržištima, tako i na tržištima u razvoju. Broj zaposlenih iznosi 73,000, a kompanija posluje u 167 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona u više od 70 zemalja. U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Portfolio brendova čine: Heineken, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner, Krušovice, Newcastle Brown Ale, Sol, Strongbow, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Laško, Weifert, PilsPlus i Master pivo.